ollebolle

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Olivia - 16 januari 2012 22:24

Nämen tjena... =)

Hoppas allt är bra där ute med ALLA mina läsare  

Jag har ju helt glömt att berätta vad mamma handla till mig eller oss rättare sagt hehe... på IKEA.

Ett stort täcke men en massa sker på... bla lite bollar med mycke fina färger =) Finns även lite partier som prasslar men har fortfarande lite svårt att lokalisera var dessa kommer ifrån! Hmm....


 


 

Många fina färger.... 



Aja... Vi fick även en jätte fin lampa som gör en massa prickar i taket o på väggen... o sen rör dom sig sakta runt...

Här kan man ligga lääääänge o bara drömma sig bort! HA.. Blir salig bara jag tänker på det  

.  .   ..  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .

.  .  .hmmm  .  .  .  .

.  .  .  .  . .  .  .  .  . prickar...  .  .  .  .

.  .  .  .  .  .  .  .  .


Wooppsiii... nu sgla jag vist i tangentbordet igen... Mamma kommer bli gallen på mig!       hihi...

Har blivet lite mer nu på sista tiden o ont i munnen har jag med fått... Linnéa o Eric har även dom klagat... Undra vad som är på G igentligen?!    Inte kul att ha ont i munnen... 


Nä nu är kl mycke så dax för belle o sen bingen...



GoOd NiGhT...

 

Presentation


Welcome to my crib!

En tös på ca 3 månander här!

Ni får följa med mig från allt från mina gympass till blöjbyten!
Hoppas ni har en trevlig stund!
/ Olivia ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards