ollebolle

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Olivia - 6 januari 2012 21:33

Jag vi va ju på promenix innan... eller rättaresagt åktur för dom stora "slavarna" puttar ju runder oss i någon stor sak...

Vad va det nu den hette? Vann.. ving...nagn...hmm........ VAGN va det ju haha... minnet är bra men kort =)


Jag blev helt paff.. världen är ju JÄTTE STOR!! helt otroligt... försökte ta några bilder från vagnen men va inte så lätt haha...


 

Whooppsss... råka vist trycka av lite tidigt!




Den fina blåa himlen.. ja det är ju typ det vi ser därifrån vi ligger hehe...




 

Lyckades luta mig lite upp överkanten ;)



 

Moster tog denna bilden till mig.. men gud vad stort det är!!




Här har vi nästan hela skaran med slavar... dom där håriga sakerna vet jag faktiskt inte vad dom är till för... ja skulle va att ha som fot stöd eller nått för det är rätt så skönt att fila tårna på dom =)


Tänk...nu har jag sett hela världen med!


Natti natt...



Av Olivia - 6 januari 2012 15:02

Det blev en tur till gymmet idag med! Kommer bli riktigt snygg till sommaren ;)

Linnéa hängde på, skönt med lite sälskap så kan man peppa verandra med!

Vi körde lite på rygg o lite på mage. Gick rätt bra för mig... Linnéa va lite trött så hon vila mest hehe...

Jag har föresten kommit på ett bra fusksätt! Så alla ni bebisar som läser....

RULLA ÖVER PÅ SIDAN!

Funkar jätte bra för då slipper man hålla huvudet hehe...O när mamma försöker lägga dig på magen igen så låssas du som du inte kan hålla balansen o rullar över igen ;)


 

Linnéa längst fram o jag där inne =)



   


Ser ni mitt hårsvall i solljuset? ;)

Mamma fick hjälpa syrran lite med huvudet hehe...Jag vet inte riktigt vad jag fick syn på här men väldning snygga färger! 




 

 


Mitt nya trick!

RULLA ÖVER PÅ SIDAN ;)



 

 


Blääääää... hihi...



 

 


Tözer kan!



 

Det gäller att hålla tungan rätt i mun men nu blev jag trött!



Efter vi hade ätit förra målet mat så fick vi se hela världen! Men det berättar jag mer om sen ;)

See you later alligator...  

Av Olivia - 6 januari 2012 10:53

Ja då va det en ny dag.. Tror jag ivarjefall...ja inte så lätt att hålla reda på när man somnar hela tiden hehe...

Frukosten är precis avklard. Riktigt mumma =) Dock blev jag väldigt trött efter men jag får skylla mig själv sa pappa.

Jag fasna framför tv:n inna imorse hehe... men dom visa ju Tingeling så kunde inte motstå!


Nu ska dom stora slavarna äta sin frukost. Bäst att dom gör det så dom orkar servad oss sen hihi... ;)


Vet inte riktigt vad dagen ger så det får vi se...Tror att det blir en vända till gymmet sen. Köra magen idag tänkte jag!




 

 Namnam...



   



Vi hörs ;) 


Presentation


Welcome to my crib!

En tös på ca 3 månander här!

Ni får följa med mig från allt från mina gympass till blöjbyten!
Hoppas ni har en trevlig stund!
/ Olivia ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards