ollebolle

Direktlänk till inlägg 6 januari 2012

Jag har sett hela världen!!

Av Olivia - 6 januari 2012 15:02

Det blev en tur till gymmet idag med! Kommer bli riktigt snygg till sommaren ;)

Linnéa hängde på, skönt med lite sälskap så kan man peppa verandra med!

Vi körde lite på rygg o lite på mage. Gick rätt bra för mig... Linnéa va lite trött så hon vila mest hehe...

Jag har föresten kommit på ett bra fusksätt! Så alla ni bebisar som läser....

RULLA ÖVER PÅ SIDAN!

Funkar jätte bra för då slipper man hålla huvudet hehe...O när mamma försöker lägga dig på magen igen så låssas du som du inte kan hålla balansen o rullar över igen ;)


 

Linnéa längst fram o jag där inne =)



   


Ser ni mitt hårsvall i solljuset? ;)

Mamma fick hjälpa syrran lite med huvudet hehe...Jag vet inte riktigt vad jag fick syn på här men väldning snygga färger! 




 

 


Mitt nya trick!

RULLA ÖVER PÅ SIDAN ;)



 

 


Blääääää... hihi...



 

 


Tözer kan!



 

Det gäller att hålla tungan rätt i mun men nu blev jag trött!



Efter vi hade ätit förra målet mat så fick vi se hela världen! Men det berättar jag mer om sen ;)

See you later alligator...  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olivia - 21 januari 2012 16:35


MEN! Jag kommer att sno mosters blogg... kan ju hennes inloggning så det är lätt fixat ;) Känner att jag inte riktigt hinner med min blogg nu när tänderna börja komma o mitt liv blir mer o mer aktivt =) Så jag tänkte att jag gäst bloggar hos min ...

Av Olivia - 19 januari 2012 11:32

Tja tja... Sorry att jag inte har uppdatareat på ett par dagar men jag har haft fullt upp.... det är ett heltids jobb att va bebis. O dom säger att det är jobbigt att ha en bebis.. pfff... prova då att va bebis...haha...     Igår va på en mysig...

Av Olivia - 16 januari 2012 22:24

Nämen tjena... =) Hoppas allt är bra där ute med ALLA mina läsare   Jag har ju helt glömt att berätta vad mamma handla till mig eller oss rättare sagt hehe... på IKEA. Ett stort täcke men en massa sker på... bla lite bollar med mycke fina färge...

Av Olivia - 14 januari 2012 17:49


Tja tja.... Sorry! Har inte kunnat uppdatera riktigt för jag har vatt lite snörvlig! Ja det är jag fortfarande men kände att det va lite bloggkris nu ;) Igår va jag, mammsen o mina syskon så klart, nere på stan...Träffa moster o några vänner till...

Av Olivia - 11 januari 2012 14:51


Kommer ni ihåg att jag berätta om att jag kom på att man kan rulla över på sidan när mamma tvingar oss att ligga på magen?! Nu har jag lyckats med att ta mig ett steg till allså från mage till rygg   Tar sin lilla tid men tyllslut så lyckas jag! ...

Presentation


Welcome to my crib!

En tös på ca 3 månander här!

Ni får följa med mig från allt från mina gympass till blöjbyten!
Hoppas ni har en trevlig stund!
/ Olivia ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards