ollebolle

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Olivia - 5 januari 2012 22:52

Drog en vända till gymmet innan. Eric va redan på plats så vi tog ett pass tillsammans =)

Dom har faktiskt gjort det riktigt fint på vårt gym.. eller ja vi har ju ett par stycken vi går till men detta är där lite mer att välja på ;)


 

Där finns både saker som vibrerar o några som låter =) Finns även en spegel så man kan se sig själv ;)


 

Va inte riktigt berädd på bild där haha... 


 

Upp med benen o sträck... 




Nu är det snart dax för litta maud igen....Det hör man på Eric. Han är en väldigt bra mat o sov klocka haha...

Hörs sen om jag inte har somnat för jag har ju en förmåga att göra det lite när som hehe...


Annars så sov så gott sen!


Av Olivia - 5 januari 2012 20:29

Yes fick en egen blogg


Ni får förresten ha lite överseende med bloggens utseende... tar sin lilla tid att fixa allt hehe...

Jag ska kanske presentera mig lite för er som inte känner mig sen innan.


Olivia heter jag men kallas för Ollie, bolle m.m ja kärt barn har ju mång namn ;)

Jag är 3 mån o 2 dagar idag...

På min fritid gör jag allt från att gymma till att sova... ja sova är ju en favorit hehe...

Jag har 2 sykon. 1 bror o 1 syster som är lika gamla som mig!

JA VI ÄR TRILLINGAR! =)

Inte det vanligaste precis men väldigt roligt.

Eric min bror är en riktig lite gnällfis men jag tror att det är för att han kom med storken sist! Jag menar vem vill komma sist liksom? Jaja...

Linnéa kom först o är rätt så lugn av sig. Inte mycke ljud som kommer från henne... anntingen är det för att hon är väldigt missnöjd med något eller så har hon ont typ..


Ja det va lite snabba slängar om oss.. om ni undra något så är det bara att kommentera =)


Ja som jag berätta innan i min mosters blogg ------> www.sodertos.bloggplatsen.se


Blev vist ett lite lång inlägg denna gången hihi... men nu måste jag dra för vällingen är varm nu!

Ååå... yes ;)



 

Nobody puts baby in the corner!

Presentation


Welcome to my crib!

En tös på ca 3 månander här!

Ni får följa med mig från allt från mina gympass till blöjbyten!
Hoppas ni har en trevlig stund!
/ Olivia ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards