ollebolle

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Olivia - 7 januari 2012 19:59

Ja dagen har vatt rätt så lugn faktiskt... inte gjort allt förmycke idag!

Vatt lite små gnälligt lite här o var men så är det ibland hehe... man måste ju testa slavarna o se vad dom går för ;P


Jo jag duschade faktiskt idag =) blev lite förvånad först för vi brukar ju bad men sen blev jag mest förbannad för jag tänkte ju simma ett par längder idag!

Hmm.. aja jag får väl köra lite hårdare på gymmet nästa gång istället =)


Nä nu ska jag se Gladiatorerna o ha en liten mys kväll!



Vi hörs... ;) 

Av Olivia - 7 januari 2012 13:23

Puhhh... kommer precis från gymmet =) Så tror att det blir badet idag!

Passade på att ta sovmorgon idag... rätt skönt faktiskt =) O mamma o pappa är pigga idag för vi har gett dom en massa timmars sömn inatt... =)


Dagen blir väl annars ganska lugn... vet inte riktigt vad "slavarna" har planerat in idag... vi förstår ju inte deras språk riktigt så lite svårt att hänga med ibland hehe...

HAHAHA.... ibland försöker dom sig på att prata vårt språk! Jag kan ju säga att det går sådär haha...

AAAAbubbbubb... o gossi gossi goooo.. hahaha... ja man kan ju inte låta bli o skratta för dom låter inte riktigt kloka =)


Ooo... kan ju visa my crib här hos mormor o morfar... jag har ju några stycken eftersom vi sover på lite olika ställen...

Så jag har en här, en hos farmor o farfar o sen en hemma så klart =)


 

Här ligger vi då alla 3 på tvären =)




 

O detta är så klart min plats.. ;) 


sesss.....

Presentation


Welcome to my crib!

En tös på ca 3 månander här!

Ni får följa med mig från allt från mina gympass till blöjbyten!
Hoppas ni har en trevlig stund!
/ Olivia ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards