ollebolle

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Olivia - 8 januari 2012 17:43

Va faktiskt lite kraslig i morse när jag vakna =(

Har både kråger i nejsa o lite puggor i halsen.... o för er som inte förstår skånska: kråkor i näsan o "rosslig" i halsen ;)

Därför uppdatera jag inte i morse o sen har vi vatt hos farmor o farfar hela dag så jag har inte haft tid riktigt hihi...

Ni vet det är stressigt att va bebis! Man hinner inte så mycke mellan måltiderna o till dess man somnar hihi...


 


Tänkte visa mina tränings kläder som jag tycker är sjukt snygga ;)

 




O här har ni dagens outfit ;)

 


 


Riktigt bra för man kan suga på den hehe...

 



Nu är det hemfärd som gäller!Har vatt på ett litet besök igen hos mormor o morfar hehe.. vi va ju tvugna att hemta mamma..

Hon har vatt på IKEA med moster o mormor hela dagen så det ska bli intressant o se vad som har inhandlats till mig hihi...


See you sone..

Presentation


Welcome to my crib!

En tös på ca 3 månander här!

Ni får följa med mig från allt från mina gympass till blöjbyten!
Hoppas ni har en trevlig stund!
/ Olivia ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards